Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mandew vs the Upside Down Machine
#1

Oh shit guys, is that the official trailer for the next Mandew game? I think it is!

No release date yet but it'll be soon. Real soon.


Nevermind, it's out
Reply }
Thanks given by:
#2
Oooh yeah Azure battle at 1:15. Those few seconds made me smile, haha. Hurry up SYX so I can beat myself up!

Also I just realized Azure's the boss of the casino level. Silly Azure, you're not old enough to gamble!
~
If at first you don't succeed.. you fail.
Reply }
Thanks given by:
#3
Dang! That was a pretty radical official trailer.
howdy :P
[Image: tumblr_inline_o1purtiu7h1r40otq_500.jpg]
Reply }
Thanks given by:
#4
Hot dog, this makes me want to play video games!

What's with that crazy car sound? You got me wondering if that's going to be in the game, lol.
[Image: Tz9C6Nk.gif] [Image: tumblr_nczob6jpmH1qk6z3co1_500_zpsdsmj1euq.gif] [Image: wOSLlsA.gif][Image: EnGrQ7o.gif]
Reply }
Thanks given by:
#5
Yeah that was neatstoof.
[Image: Pm2mg1m.png]
Reply }
Thanks given by:
#6
Wow that looks great! Been looking forward to this.

Can't wait to play it!
Reply }
Thanks given by:
#7
SYX hurry up I am excited for this game and I must play it
~
If at first you don't succeed.. you fail.
Reply }
Thanks given by:
#8
Let the fanart and merchandising begin

[Image: yUft4h7.png]

[Image: jyinC1z.jpg]
https://www.kickstarter.com/projects/ysnet/shenmue-3

(04-29-2011, 03:48 PM)Syaxamaphone Wrote: and you wonder why I don't like you




Reply }
Thanks given by: dorko4u , Yoshio , Moon Hood , Megafire
#9
So yeah, if you caught dorko's livestream last night, you'll know the game is finished and will be going up on the site tonight.

If you get any errors, post here so I can work on getting those day one patches released.
Reply }
Thanks given by: Moon Hood
#10
oh snap i was expecting another week of beta testing before you'd decide to release it non dorkos and non viruses
[Image: 29zbzus.gif][Image: 2v29yys.gif][Image: 29zbzus.gif]
Sux Wrote:I once had a dream that Yoshio irl was a cute anime girl
dorko4u Wrote:Yoshio sometimes I swear your brain's the size of a pea!
Reply }
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)